27 d’ag. 2011

Oh les papilles!



Oh les papilles!
llibreria infantil i juvenil a Aix-en-Provence

(25 rue des cordeliers
13100 Aix-en-Provence
France. )

Inaugurada l´any 2004 i.... oooh...!

Minuscule,
Deliciosa.
Pas commes les autres.
 
Oh.... 
un paisatge ple de sabors per tastar!







entrez entrez...
et voilà voilà!




un petit indret
ple de llibres
llibrets
d´ allò més... "súper"!
( Com diuen per aquí...)


La simpatia
de la llibretera em va alegrar!
En un instant em va apropar cap a delcioses
editorials independents,
petits llibres,
murals,
papers i papers,
imatges i
música que s´enlairava...

Pas comme les autres!
Això!
Única.


Un racó on
no poden faltar petits tallers,
lectures i lectures per a infants,
acompanyats després d´uns bons "goûters"...

Bon profit!
Bon Appétit!


* des photos: Stel.la




2 comentaris:

  1. que maca!!! Aix-en Provence m'encanta, la meva tieta (de Merasella) m'hi portava a menjar cous-cous!!!
    Em passaria tot el dia en aquesta llibreria...

    ResponElimina