16 d’ag. 2010

J´ arrive...!


Durant un temps, un elefant gran, ben gran, i ben carregat de maletes, llibres...
es va oferir per portar-me de viatge... En algunes de les meves parades i troballes, ell devia trobar el seu lloc en algun indret...i s´hi va quedar. Jo vaig continuar.
A mi em feia il·lusió tornar... i de sobte vaig trobar-me amb un caragol molt amable i peculiar,
 il.lustrat per la Jenny Meilihove, nascuda a Rússia però resident a Israel.
Ella, sempre tan creativa amb el seu  renovat i actualitzat
My Tiny Dream.

Sabeu què...?
Aquest caragol està farcit de tresors francesos que, de mica en mica, de la seva caseta sortiran.

8 comentaris:

  1. Gracias por tu paso por mi taller, y por visitarme y comprar en Canet :-)

    No estoy segura, te quedaste un collar en tonos rojos con una rosa grande en un lado?

    Besotes

    ResponElimina
  2. Benvinguda a la quotidianeitat!!!
    Besadetes

    ResponElimina
  3. Mmm qué buen retorno! gracias por compartirlo, me encanta

    ResponElimina
  4. extrañaba tus entradas, un gusto seguirte!
    saludosss

    ResponElimina
  5. Stimada Stel.la...benvinguda i ben trobada!
    Ja tots anem tornant...xino, xano, xino, xano

    ResponElimina