23 de febr. 2009

MY POEM


I remember, I remember is a cute compilation of poems on childhood.

It is edited by A.D.P. Briggs and well illustrated by Sophie Allport.


Each and every poem is written by authors of all times who give personal opinions on different topics related to childhood.
The poems reflect the significance of BEING A CHILD and situations children may experience: from happy days to frustation, fear, sorrow,etc.

As professor Briggs says :

" The childhood is the time for poetry and poems about children and childhood are a good subject to begin with."


Another good finding this time at Dubray Books, in Dublin. A reputated city plenty of literature!









Fa un parell d´anys que vaig fer la primera visita a
Dublin, ciutat molt rica i interessant en producció literària.
Tot voltant pels carrers vaig anar a parar a la llibreria Dubray Books i, és clar, va ser parada obligada.
Em vaig endinsar a la secció de llibres infantils i, després d´una bona estona, vaig trobar un prestatge dedicat a la poesia i folklore irlandès.

I remember, I remember, em va engrescar.
Es tracta d´un recull de poemes que han escrit clàssics de la literatura anglesa i altres autors, que fan referència a la importància de la infantesa.
Els autors reflexionen sobre cadascuna de les etapes, moments i situacions viscudes pels infants. I ho fan mitjançant poemes que arriben al cor.

El llibre està editat per A.D.P. Briggs, professor de literatura russa a la Universitat de Birmingham, i il.lustrat per la Sophie Allport.

Els poemes que es presenten fa evident que la infantesa és complexa.
Pensem doncs en tot el que es pot fer de bo perquè els infants creixin en ambients positius i agradables.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada